19 Eylül 2012 Çarşamba

İvmelenme - Vites aralığı

Vites araları gayet uzun önceki motoruma göre memnunum fakat,
kalkışta çok nazlanıyor motor, 1-2 saniye sonra motor gücü gösteriyor,
turbo devreye girer gibi ivemelenme yaşıyoruz.

ani hızlanma - ivmelenme bana göre güzel fakat ilk gazı verdiğimdeki nazlanma hoşuma gitmiyor.

BUNUN İÇİN:

ön dişliyi küçültürsem belli bir hareket kabiliyeti sağlamış olurm diye tahmin edioyrum.

önceki motorum 150 MR de ön dişliyi büyütmüştüm ışıklarda tekere gelme olayı sona ermişti ve vites aralığı fazlalaşmıştı. ordan biliyorum.

rks 200 de ön dişliyi küçültsem ilk kalkış normale döner ama vites aralığı kısalabilir.

birde arka dişliyi de değiştireyimki, ne güçten kaybedeyim ne de vites aralığının uzun olmasından vazgeçmiş olayım !

işte bu kalın yazılı olan yer aklımda soru işareti, bilenler yazarsa sevinirim.

ilk kalkıştaki nazlanmayı sonladırmak ve vites geçiş aralığındaki uzunluğu korumak adına ne yapabilirim ?

2 yorum:

  1. ilk kalkıştaki nazlanma; katalizörü iptal etmeden öncede mi vardı? Normalde kat iptalinden sonra, son hız ve yüksek devir canlanır fakat alt devirler hantallaşır.

    YanıtlaSil