7 Haziran 2013 Cuma

ön cam denemeleri

öncamı uzun zamandır düşünüyordum. Bu akşam ilk denemelerini yaptım.

Gerekli malzemeler;

1) CBF 150 UZUN ön camı

2) İki adet Uzun Saplama

3) saplamaları büktükten sonra gidona sabitlemek için kelepçe ( demir veya dayanıklı plastikten yapılabilir )

4) 8 adet somun.


yapılışını anlatmama gerek yok sanırım. Tam bitirmedim işlemi. bitirince ve yolda deneyince yazarım ;)






5 yorum:

  1. Motorunuz şu anda nasıl? Yani performans olarak memnunmusunuz? Baya bir kullandınız biraz fikrinizi almak isterim.

    Ayrıca arka çantanız oldukça güzel görünüyor. Bende bir tane edinmeyi düşünüyorum. Mümkünse takma aparatını ve çantanızı nereden aldığınızı da benimle paylaşırmısınız ?

    Bir sorum daha olacak. Bu da depo üstü çanta ve hendek çanta ile alakalı? Sizce bu ürünlere nereden erişebilirim ve sürüşü nasıl etkiler ?

    Lütfen bilgi ve deneyimlerinizi benimle paylaşın.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba.

    Motor şuan 17 000 km ye geldi. Performansından memnunum. Çantayı bulabilirsiniz ama Çanta tutma demirini nasıl bulabilirsiniz onu bilmiyorum. Ben Camgöz motor dan almıştım, çanta demirini. Şuan ellerinde yokmuş sanırım. Kendinizde yaptırtabilirsiniz.

    Depo üstü çanta sürüşü etkilemez, en azından kendi kullandığım kadarını söyledim. Motomax veya Camgöz motor firmalarının web sitelerinden çanta çeşitlerine bakabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  3. merhaba motor almayı düşünüyorum 1 aydır da araştırıyorum 150 mr yi araştırırken blog yazılarınızı gördüm çok hoşuma gitti yazdıklarınız vulture kafama oldukça yattı yazılarınız sayesinde başlangıç motorum olcak alıcağım motor ama hala emin değilim titanic 150 içinde oldukça iyi şeyler söylemişler size sorayım dedim vulture de kullanmışsınız uzun süre titanic vulture yada başka herhangi bir motor varmı önerebilceğiniz ödeyeblcegim en fazla 3bin tl cevap verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Oğuzhan.

    Eğer 3000 TL civarı bütçen varsa RKS 200 de zor olur.

    150 MR dayanıklıdır. RKS ile arasında biraz güç farkı var, ama çok da önemli birşey değil bence.

    150 MR yi 12 000 km kullandım ve sonra sattım, Yağmur yağışlar 1-2 ay içinde başlar. Üzerinde gelen lastikler ıslak zeminde çok sıkıntı yapar. Kaliteli bir çitf lastik ve Motosiklet kıyafetlerinizi tam takır yapın ve keyifle binin ;)

    YanıtlaSil
  5. Rks 200 hakkinda bilgili birini gormek cok guzel ben motoru hiz yapmak icin kullanan biriyim confor ve hizlanma da benim icin cok onemli motor seri olmali ama aldigim motoru cok iyi arastirarak ve hayran olarak alirim ve hayran oldugum bi motora da kiyamam ornegin burda asya as 125 kuba km125 tipli motorlar var sapmasiz 110 km/h civari hiz yapiyorlar benim motorum. 100 cc ve max hizi 100.. delikanli genc biriyim motoru yavas surmekten hoslanirim ama yanima 125 km geldiginde agzinin payini vermeliyim gorunus olarak ta cok guzel bi motor olarak goruyorum yakit harcamasi biraz fazla ama hem guzellik hem guc hem az yakit hem ucuz motor olmaz biseylerden odun vermek gerekir bu motorun 150 ligi 120 km hiza ulasiyormus hemde rodaj doneminde eger bu motor 130 gibi bi hiza ulasiyorsa benim icin kafi ve fazladir bile surusu rahat ve konforluysa ve bunlari belirtirsen cok memnun kalacam :)

    YanıtlaSil