28 Ekim 2012 Pazar

Kafa bölümünden gelen zırıltı sorunsalı çözümü

Arkadaşlar bugün kafadan gelen zırıltının kaynağını buldum.

Plastik aksamlar birbirlerine sürtme-çarpma yapıyormuş.

Fotoda ( anahtarlığın iki yanında ) gördüğünüz  ( turunculu ) yeri sizde yalıtın ve sesten kurtulun :)


Geziler ve işe git-gel 5600 km yi devirmişim :)

bugün ikinci kez Xeon takmaya çalıştım olmadı :(

1 saat uğraştım, plastik aksam yerine birşey uyduramadım. Yarın tekrar bakacam.

İşte kafayı sökünce farkettim oranın zırıltı yaptığını.

birde sol ayna çok ses yapıyor.

Aynaları hiç beğenmiyorum. Aslında yeni bir ayna alsam çok iyi olur

2 yorum:

  1. hemen vidanin altimi yalitiliyor anlamadim vidanin takili oldugu yer olan plastigin hemen alti mi

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Ali bey.

    evet vidanın hemen altına koyuyoruz.

    Ama geçen gün ( kafadan ) başka bir yerden daha geldiğini düşündüğüm bir ses vardı. orayı da bulursam paylaşırım ;)

    YanıtlaSil